äntligen!

Hejsan! Internats personalen är super tröga så har inte fått något internet ännu men nu är jag hemma så ja ska berätta lite om allt ja ínte kunnat... Lördag: förfest hos Sassa å sen faggen= skit rolig kväll:) Söndag: vakna sent åkte till norrnäs å äta sen hem till meij å så åkte vi till internatet...sassa var redan där sen åkte mamma pappa oliver å Simon<3 hem:( sassa å jag plocka upp saker å gick in ti stan. Måndag: skolan kl.9 bara pratat typ hem kl.14 å in till stan å va me kompisar å liknande Tisdag: typ likadant men vi fick alla våra saker som vi ska ha (saxar å sånt)sen va vi me typ robert, björn, dennis, ninja å emma elr nåt sånt... Onsdag: vi lekte typ med de andra frissorna.. å sluta kvart före 11 sen va vi med kompisar(kmr inte ihåg exakt vem alla dagar)å sen satt vi hos Emmelie å Fiia hela kvällen å pojkarna va också dit en stund. Torsdag:lite konstig skoldag...lärarna=wierd. Sen var sassa å jag med pojkarna å sen me ninja å emma å sen in till stan jag sassa ninja emma robert björn å dennis, shoppa lite sen tibaks ti brändö å äta till grillen sen till dennis sen gick robert å björn å vi dansa typ å sen kom björn igen men somna typ så han gick hem å efter ett tag gick vi också... Fredag: alla 1:or va till gamla vasa på inskription sen tillbaks å äta å ha 3 modde timmar å så sluta vi.. gick till internatet å satt hos emmelie å fiia tills pappa hämta meij. vi åkte vi arnolds på vägen hem. Nu e Simon här vet inte vad vi ska göra men bloggar sen:) bilder kmr i ett annat inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback