Hund på löst

Glömde att blogga igår så ja berättar nu istället...
Gjorde inte så mkt i skolan men sen när vi kom hem kom färgade sassa håret på meij å sen kom ninja hit å vi sminkade oss å sånt. Var med pojkarna å emmelie å felicia senare också..var in till byn till R:in å sånt sen satt vi i parken å mittialllt kmr en fyllgubbe med en hund han hade hittat å gav den åt oss så ringde jag polisen men dom sa bara att vänta tills en ägare kom? men så ringde Felicia till nåt hundställe å medans kom ägaren körandes i en bil= lyckligt slut, hunden blev jätteglad! den var så söt å snäll:) sen gick vi tillbaka till internatet å var lite här å där..sen till oss en stund å sen gick alla hem å vi gick å la oss:)
Idag har vi pratat lite å tvättat hår å fönat å sånt på varandra. Jag tvättade håret på Emmelie å gjorde frisyren sen tvättade hon på meij å gjorde mitt hår. Det var sååå mkt roligare idag när man slapp att bara sitta å lyssna! Nu sitter jag på rummet med Sassa å väntar på att Emmus å Emulie ska komma hit:) Hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback