villaavslutning

Tjabba Tjena Hallå!
Har inte alls hunnit blogga har bara stressat hela tiden...I torsdags kväll klippte jag håret på dennis å det blev helt okej.I fredags hade vi bara vanliga timmar i skolan sen slutade vi typ halv 3 å så kom mommo å moffa efter meij, ninja å sassa satt på till busstation sen skjussade de meij till mammas jobb i molpe. Då hon slutade åkte vi å handla liite sen hem å ja plockade ihop mina saker så åkte vi till villan. Jag gjorde meij klar å efter ett tag kom alla..vi åt pizza å hade kul. Kl.9 började vi gå till taxin en bit från villan å så åkte vi iväg till åminne. Där dansade vi frös å hade kul, lite synd att det slutade redan kl.1 sen hämtade mamma oss till bussen då vi kom till villan åt jag lite å sen sova. Lördag: Vi vaknade typ halv 11 så åkte vi hem till meij å jag packade å vi åt å lite sånt å gick i duschen. så satt vi på med faffa till närpes(till simon). Vi fick kräftor till mat, kräftorna är skit äckliga men goda å äta. Vi gjorde ås klara å åkte till sanna på fest. Vi var inte så många men det var helt kul ändå. Vi dansade å sköt liiite raketer å bara hade kul. Nu sitter jag å tittar på simon å sanne som spelar xbox..vi vaknade typ 10 så städade vi å åt lite å nu ska vi snart åka hem till simon. Jag bloggar mera på internatet ikväll å bilder från veckan å helgen kmr senare också.


P.S inte min bild

Kommentarer
Simppelin säger:

Fest hos Sanna?? ;O ;D<3

2010-09-02 | 19:37:18
Lexie säger:

Woops råka bara skriv lite fäijl:D<3

2010-09-18 | 11:28:27
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback