Lucia

Idag är det lucia så efter skolan tar jag med meij sassa och åker till korsnäs på luciafest..Ni får nog se bilder på det sen. Hoppas det går bra och jag kan min text!!!

13 december Ett barndoms minne:

När jag gick i typ 1:an eller 2:an så då jag och minn granne gick till skolan om dagarna så då vi hade tråkigt brukade vi prata med rävarna som fanns i rävhusen vi gick förbi och hade nyheter för dem på rikssvenska och då blev det ju lite bråttom så då låtsades vi att en dinosaurie jagade oss så vi måste springa eller cykla jättehårt.
 så ja det är väl ett minne men det finns ju hur många som helst.


Kommentarer
Petra säger:

:(( <3

2010-12-13 | 21:33:51
Bloggadress: http://petraamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback