Svar på frågor

Svar på frågestunden

 

Mig själv:

 

Kan du inte berätta lite om dig själv?

Ja ni kan ju se i ett inlägg från igår där jag berättade lite om mig själv men.. Ja jag är en glad tjej med mycket energi. Jag älskar att vara med kompisar och träffa nya. Dansa är något jag alltid tyckt om. Jag älskar choklad och får damp om jag måste vara utan när jag vill ha. Jag hatar när folk pratar skit. Jag är väldigt mörkrädd och hatar att vara ensam. Jag gillar inte alls ormar. Tycker om att myysa:) Men också att va ute och ha kul. så ja där fick ni lite kort om mig.

 

Vem är din bästa kompis?

Jag har många bästa kompisar så jag tänker inte bara välja ut någon nu. Men jag kan i varjefall säga att Emma/Emmus är en som har stått med mig i vått och tort<3 Och Sandra/Sassa är ju någon man delar det flästa dagar med och vi har säkert gjort alla pinsamma saker ihop som går att göra:D <3

 

Favorit låt?

Jag tycker om så många låtar men en låt som står mig ganska kärt ära nog t.ex. Everything I do I do it for you- Bryan Adams

 

Vad gör du helst en Lördagkväll?

Är ute på fest med kompisarna gärna på dans :)

 

Har du något tips på nån bra film?

Jag tycker iallafall att den nya Streetdance filmen är bra :)

 

Vilken musik lyssnar du på?

Jag lyssnar på lite vad som helst men de nyaste hitsen som spelas ungefär och så är jag en som älskar kärleks låtar å ballader :)

 

Vad är ditt bästa minne?

Åj den var svår finns så många bra minnen! Men den här sommaren har nog varit något jag inte glömmer.


Skönhet:

 

Vad använder du för hårprodukter?

Jag använder nog bara schampo och balsam sen kan jag sätta någon sorts creme efter så att håret inte blir så elektriskt men annars så är det nog hårspray som gäller.

 

 

Hur sminkar du dig? :) alltså varje dag/oftast då.
Jag använder lite Loeral Roll On Revolution under. Sen lite puderaktigt från dermosil som jag borstar på. Sen en ögonskugga, en ljus när det inte är så speciellt och en mera mörk sotig och glittrig vid finare tillfällen. Sen mascara och ibland kajal och dipliner.
Hur fixar du ditt hår?
Jag fönar eller låter det själv torka sen plattar jag det och tuperar lite i roten upptill och så dit med lite hårspray. Om jag ska ha en lite rufsigare frisyr låter jag håret vara lite fuktigt och så strör jag i Dust It och rufsar hela håret och sprayar hårspray. Och ibland har jag det lockigt men fixar på samma sätt.

Vilka produkter använder du till ansikte? Du har inga finnar eller så värkar det som? :D
Jag har faktist nästan aldrig finnar. Isåfall en någon gång. Men jag tror det är ärvt från min mamma för jag använder inga produkter alls. Men kallt vatten på morgnarna och sen någon ansiktscreme.

 

Visst är det löshår du har? isf, varifrån har du köpt?

Japp det är det. Jag köpte mitt av en kompis men kolla på rapunzelofsweden.se

 

använder du dig av brun utan sol-produkter?

Nej,det gör jag inte solar bara naturligt på sommaren.

 

Blogg:

 

Vilka bloggar brukar du läsa?

jag läser mest bara mina kompisars. Men ibland Kenza och Paows.

Hur många besökare per dag har du på bloggen?

mellan 80 till 150 brukar det vara.

 

Skolan och internatet:

 

Varför valde du frisörlinjen?

Jag har alltid velat bli frisör och jag tycker om allt med hår och frisyrer och smink så det var ett enkelt val.

 

Trivs du i skolan?

Ja det gör jag :)

 

Rekomenderar du att sök ti frissa? å va hadd tu för medeltal, eller som je svårt ti slipp in?:)

Jag rekommenderar stort om du har intresse för det och det är vad du vill. Å mitt medeltal va typ 8,2 elr något sånt och ja det är svårt att slippa in men om du verkligen visar att du vill så går det nog!

 

Vem är snyggaste killen på internatet där du bor?

Haha jaadu en svår fråga som jag nog inte kan svara på. Men nog finns det väl de som ser helt bra ut.

 

Ja undra om du klipper folk på fritidin ? isåfall va kostar e ? :)

Ja det gör jag. Det beror lite på tiden som tar men jag kan säga mellan 10-15. så det är ganska mycket billigare än hos en frisör salong. Men det är bara att kontakta mig.

 

Kärleken:

 

 

Hur tog det slut med dig och din pojkvän?
Nå det var ett beslut man fick ta när det inte riktigt fungerade.
Varför to e slut millan tu å simon?
Det gick inte riktigt som vi ville och det fick bli såhär men vi är ändå fortfarande BFF's

 

Är du oskuld?

Jag tror nog ni redan vet svaret så jag tycker inte jag behöver svara på det här :)

 

Om någon vill fråga mera senare så är det bara att göra det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback