dumma

jag har inte kunnat blogga för jag MÅSTE va på villan för mamma å pappa för de har semester ÅÅHHH!!!... Så alla gånger vi är hem en sväng ska jag försöka blogga å hos simon. På torsda kom jag hem från simon...när jag skulle ta vespan till tandläkaren körde jag omkull=auuu! sen åkte vi till kauhajoki efter vår nya bil sen till närpes på pizza sen hem. På freda fick vi hem vår nya båt..sen åkte jag till fille å vi fick skjuss av hans mamma till alex på fest (kmr mera bilder senare nä jag får mera) super kul kväll:D sen sov sassa hos simon med jag å han. simon jobba på dagen så sassa å jag åkte till fredrik å sen åkte jag sassa oliwia å fredrik på k-stadsmarknan å en sväng till oliwia. sen åkte vi till kråsin å simma jag sassa fredrik oliwia simpa simon john mattias petra. sen åkte oliwia å fredrik hem men vi andra åkte till tb å äta sen till petra å bada i polen 32grader! sen sov vi alla hos henne. mattias å sanne åkte hem kl.9 men jag simon å john stannade till 4 så åkte jag å simon på pizza å sen till simon å han spelade tennis en timme å sen åkte vi till meij å han sov här:) men åkte hem tidit för han jobbar..familjen å jag å mats har varit ut med båt hela dagen. Imr blir det vasa å shoppa:) P.S Helsingfors resan var jättebra!:)
<3
bilder från hesa resan
Nya bilen
Bilder från lördag
Idag ute på sjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback