sorry..

Hejsan:)
Ursäkta men jag har inte alls hunnit blogga över häljen... på fredagsmorgonen åkte jag och simon till närpes han åkte och jobba och jag var me sarah och deras kusiner. Sen åkte vi in till tomatkarnevalen var där och tittade på program och allt möijligt. Sen kom alla andra också, vi åt på casa och sen var vi i parken å pratade med folk å hade roligt. Senare cyklade jag och simon hem. På lördag när vi vaknade gjorde vi oss klara och åkte till karnevalen där gick vi runt och var å åt. Sen åkte vi hem efter packningen och åkte till fredrik..vi lade upp tälten så vi skulle kunna sova där. Sen kom det mera folk dit på förfest och senare på kvällen gick vi in till parken och var där och festade med andra och lyssnade på banden som spelade. Det blev inte många timmars sovande i tälten men..:D sen hämtade simons mamma oss. De åkte till norrnäs en stund och simon å jag for å handlade lite mat att koka till dom kom hem:) sen gjorde vi typ ingenting han spelade tennis en stund å lärde mig lite sen åkta jag hem. Lite kallt att köra men. Jag har fortfarande inte fått kameran så det kmr massor av bilder när jag får den! Nu ska jag hjälpa till lite här hemma så jag slipper allt jobb någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback