Spiderman

Ett tag sen jag har bloggat nu men i fredags åkte jag till emma å vi fixade lite saker sen åkte vi för att överraska och kidnappa emelie, vi åkte ut med henne på lite olika äventyr å sen hem:D på lördag steg vi upp rätt tidigt å emma skjussade meij till simon sen när han kom hem åkte han till mattias å jag till emelie på förfest:) Sen halv 9 kom taxin efter oss å vi åkte till fagerö..dansade å pratade med folk som vanligt. Vi fick gå hem i regnet från bussen men vi liftade halvvägs:D I söndags åkte vi en stund till nämpnäs med mina kusiner sen hem till Simon å så åkte vi till Sanne å va där några timmar å sa hejdå till Mattias som skulle åka hem till sverige.Sen åkte vi till meij å sova. Igår åkte vi till Simons villa sen hem till han å va där å sen ut med alex sanne å fredrik sen hem å sova. i morse åkte jag hem för simon jobbar å nu ska jag duscha å äta å sen åka till en gammal tant som fyller år.
Hörs senare idag eller imr:)
Emelie:)
Kmr bilder från lördagen senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback