en trött typ

Godmorgon igen..
Jag hann inte blogga igår kväll för Sassa hjälpte mig och göra min blogg klar och den blev jättefin! Tack så mycket för hjälpen sötnos;) men igår ungerfär kl.15 åkte jag med vespan till Simon och när jag kom till han var ingen hemma så jag gick in för att vänta. Direkt när simon kom åkte vi till hans mormor och morfar för där var alla andra plus hans kusiner från amerika. Det var jätteroligt att få träffa dem( Johanna & Annina) vet inte riktit hur man skriver deras namn men dom var jätte söta i varje fall:) När de åkte hem for Simon jag och Alex till halpin för att köpa något gott å äta, sen åkte vi till Alex en stund och sen till Simon för jag skulle åka hem:( Det var jobbit att köra för det blåste så mkt men jag överlevde..sen satt jag bara här tills jag somnade.
Idag ska jag jobba lite här hemma och sen säkert bara ha tråkigt..kommer säkert att somna för jag är klar med jobbet hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback