gaaah!

Har så tråkit ligger bara i sängen och äter glass.. så såg jag också att jag skrivit gott istället för gått på förra inlägget:D men jag ska göra ett "test" som jag tog från patricias blogg:)
45 frågor om dig och din Pojkvän

1. Du är tillsammans med? – Simon
2. Och varför det? – Älskar an<3
3. Har han fått något smeknamn av dig? – JODÅ!:D men lejon gulleprupp å liknande:D
4. När blev ni tillsammans? – 30 september 2009
5. Hur träffades ni? – På ett förfest hos alex som jag heller inte kände men jag va dit med mina bästisar emmus å emulie =)
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? – jo
7. Hur gammal är han? – 17
8. Älskar du honom? – Ja klart ja gör!
9. Har du slagit honom? – hehe jo alla dagar:D nämen bara på skojj å när jag låssas bli arg:D
10. Har du roligt med honom? – Alltid
12. Skulle du kunnna bo med honom? – japp ,kan fast flytt mesamm:D
13. Beskriv honom med tre ord? – Goosi Snäll Söt (vill ha mer ord)
14. Vet du nånting om honom? – Allt typ
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? – Hoppas ju fö alltid men man får väl si he tå:)
16. Får han dig att skratta? – JO:D
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? – Förälskelse..å massa mer men
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? – typ he som e bra å vi vill si
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? – När an typ säger något speciellt elr nåt ja blir jätte jätte glad över:)
20. Vad har han för ögonfärg? - Blå
21. Vad är det finaste du fått av honom? – Allt men halsband å ring typ..
22. Planerar ni framtiden ihop? – Lite kanske vi brukar prat lite om va vi sku vill å liknand:)
23. Skulle han bli en bra pappa? – Jodå kanske lite ung jusst nu men:D
24. Vad gjorde ni senast ni träffades? – Ut och körde lekte med hans kusiner å va me alex typ:)
25. Vad gör han när han inte är med dig? – jobbar, spelar tennis, tränar, spelar wow å liknande å e ut me kompisar:)
26. Är du svartsjuk på andra tjejer? – nä sku inte tro de
27. Har ni bråkat nångång? – Jo
28. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? – nej
29. Skulle du kunna vara otrogen? – NEJ
30. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – 1 vecka
31. Har ni samma åsikter om saker? – ibland men oftast int:D
32. Vem håller i fjärrkontrollen? – jag, simon ibland elr så ingen
33. Går ni ut ofta? – hmm på dejt nej:D sådär annars ja:D
34. Har ni samma musiksmak? – ganska
35. Är han romantisk? – någon gång kan det väl hända om han verkligen vill:D
36. Har han någon fobi? – vet inte
37. Är han en djurvän? – ibland ibland inte..(allergisk)
38. Kan han sjunga? – NEPP:D
39. Spelar han nått instrument? – har spelat trumpet å kan lite smått å gott:D
40. Kan han laga mat? – Japp:D
41. Är han konstnärligt begåvad? – beror på
42. Är han envis? - JA
43. Tycker han om att resa? – Ja tror de
44. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? – kmr inte på jusst nu
45. Vad är det sötaste han sa till dig sist? –älskar tieg jag å ja ha haft mina bästa 9 månader me tieg<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback