catwalk..

Yo yo dudes!
Sorry att jag inte bloggat något nu..Men idag i skolan har vi tvättat hår på varandra och gort en föning och sen frisyrer och uppsättningar. Efter skolan gick jag en sväng till  internatet och så gick jag tillbaks till skolan (å sassa for hem) för att öva till Know How mässan som jag ska vara med i som modell med frisyr och sminkning. Så vi övade typ två timmar med gången och poserna som vi ska göra på catwalken. (lite nervös är man nog) Sen gick jag in till stan där fia och emmelie väntade på meij. Vi tänkte gå på bio men så när vi kmr dit var det ju f*n 18-års åldersgräns! så vi satt på mc'donalds skit länge sen och köpa godis å nu sitter vi på internatet å undrar vad vi ska göra..? Som tur är har vi inga lektioner på torsdagar den här perioden!!!:DDD
Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback