fy skäms på meij!

Jag vet att jag inte har bloggat nästan någonting alls så förlåt så mkt för det! men här kmr ett litet inlägg nu..jag Lovar att berätta mera om förra veckan och helgen senare. Men lördags kvällen blev jätterolig tillslut:) Idag har jag bara sovit och legat och kollat tv, jag vaknade redan kvart över 7 med en obeskrivlig huvudvärk! jag har aldrig varit med om liknande men ja kunde inte ligga sitta stå sova eller någonting det var som 100 knivar i huvudet :O sen blev det lite bättre så jag kunde sova en stund igen. Men har ändå haft huvudvärk hela dagen och inte kunnat göra någonting..
Kan någon sända meij en kille ur en film?
Jag har legat och funderat på en sak..varför är filmer så annorlunda mot verkligheten? Som i filmer är ju killarna alla flickors dröm liksom. Här pratar man och kmr fram till saker tillsammans men i filmer kan mittiallt killen stå utanför dörren med en rosbukett och ha kostym på sig å bjuda på dejt å skicka blommor och presenter och va jätte romantiska. Varför gör inte killar här så? ja skulle bli överlycklig och känna meij värdefull om en kille gjorde sånt åt meij..(För jag älskar blommor och presenter)
Kom igen killar visa oss tjejer vad ni går för! Prova för en gångs skull å va lite som en kille ur en romantisk film, kan nästan lova att tjejen smälter! ;)


<3

Kommentarer
eantonia säger:

du har helt rätt ;)

2010-11-08 | 22:57:20
Bloggadress: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback