julbelysning

Hello everybody!
Nu sitter jag på internatet och har satt upp julgardiner och julbelysning och satt en julduk på bordet, så får man väl pynta ännu mera lite senare. Jag måste blogga från sassas dator för min dator är full så jag får inte in mera bilder på den så jag måste fixa det på något vis. Igår var det ju födelsedags fest hos sassa för att hon fyller år idag. Det var en jätterolig fest även om den inte riktigt var som planerat. Idag på dagen så var jag simon och oliwia på jul öppningen där vi gick runt och tittade lite,drack glögg och åt en korv. Sen äta hem och hit. hade en mud cake åt sassa med "sprakastickor" som såg ut som 16 men jag han inte ta kort på det:( så sjöng vi för henne och antell spelade. Nu kmr lite bilder:
ursäkta meij för att bilderna e typ mega stora men så är det när datorn är cp...kmr lite mera senare kanske
Å Grattis älsklingen min Sassa på din 16-års dag!!<3<3<3

Kommentarer
Anonym säger:

hej :)

jag undrar var du har köpt hårförlägningen

2010-11-21 | 23:45:39
Lexi säger:

sv: hejsan:) jag köpte av en kompis som typ inte använde den alls men det finns på rapunzelofsweden.se :)

2010-11-22 | 17:00:42
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
Ellinor säger:

Hej! ja såg du hadd tådde blonda slingor visst e he löshår?:D vann hadd du köpt e? fö ja hadd köpt tåli men he smälta tå ja locka e men tina gar väl ti lock?:D

2010-11-22 | 18:25:55
Bloggadress: http://eellan.blogg.se/
Lexi säger:

sv: e från rapunzelofsweden he å men e kan händ att tina va na plast så ett e int gick men mina gar no:D

2010-11-23 | 14:10:14
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
Hejjjjjj säger:

hej, går du på danskurs eller vad är det för bild med vita byxor och röda tröjjor ? :D

2010-11-23 | 20:51:11
hejj säger:

går du på dans eller vad är det för vbild på er med vita byxor och röda tröjjor ?

2010-11-23 | 20:52:12
Lexi säger:

sv: hejsan! nej jag dansar nog bara fritid men det där är närpes drillor som uppträder på julöppningen:)

2010-11-23 | 21:57:45
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback