party party party

Tjenis!
Nu kmr lite bilder från förra veckan och denna helg:
pajen jag bakade (mamma kan inte äta jordgubbar så hon fick ett hörn med blåbär)
Grattis till min söta kusin jenna som fyller år på måndag men vi var på kalas i fredags:D
fredagens outfit
jag och simon<3
Lördagens festoutfit
gjorde frisyren på josefine :)
jag ha håret i ögonen :D joss å jag:)<3
emmus å jag:)<3
hmm..?
(Y)
dagen efter!
had en super trevli kvield igår hos vikkan!;)
Grattis Marcus på 18-årsdagen hoppas du haft en bra dag!:))

Kommentarer
.. säger:

oj guu va tu liknar på Taylor momsen, om du sko ha blont hår ! :O

2010-11-18 | 19:16:58
Lexi säger:

sv:Haha tycker du? men man får väl bara ta det som en komplimang :)

2010-11-19 | 00:01:50
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
.. säger:

Jaa, såklart ! :D

2010-11-19 | 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback