The end!

Ett inlägg Som skulle upp i torsdags har tydligen inte velat som meij! Men ja då var det slut på det höstlovet då så blir det å bara vänta på jullovet då istället:) I torsdags kom simon till meij på morgonen medan jag sov<3 sen resten av dagen bara tittade vi på film och myyste.På kvällen åkte vi på gym och sen inte så mycket mera. I fredags Kollade vi tv och kokade mat å sen bar det av till vasa, först lite ärenden och sen till Tropiclandia å sist men inte minst Amarillo och sen till närpes. Gjorde nästan ingenting. Igår steg vi upp ganska sent. Kollade lite tv sen var jag ut och gick med sarah lite. Senare på kvällen åkte vi till sanne, oliwia och fredrik kom också dit. Hade en mysig och rolig kväll:) I dag åkte vi med fammo å faffa hit så har vi kollat film och nu har de åkt hem:( alltså :( för att simon åkte<3 nu ligger jag bara här och ska läsa lite på prov, åker till internatet imr istället för pappa ska åke på ett möte in till stan:) Kmr kanske någon bild senare om jag får en av oliwia.
snöat wiih:)
(från förra julen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback