trevligare rum:)

Idag har skolan varit ganska jobbig p.g.a teori men när vi slutade cyklade jag sassa och ninja in till stan för att köpa lite halloween stuffs, ser fram emot halloween hoppas det blir en rolig helg;) Igår gjorde vi en vår vägg full av planscher så nu ser det lite trevligare ut i rummet. Idag har jag också fått någon sorters snilleblixt som e ett ganska bra tips om ni vill snygga till er toalett lite så det inte är så tråkigt att gå på toa och så här blev alla resultat:
gullit elr?;D
Det låter på folk och ser ut så på internet som att det ska snöa på torsdag eller någon dag usch! Det gör egentligen inget att det snöar men REDAN!? och om det ska va kallt och snö vill jag sitte hemma vid tv:n med en var filt  brdevid brasan och bara myysa med någon av mina älsklingar:) för det är absolut så det ska va å det kan ingen ändra på för meij även om jag måste va instängd här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback