1 ÅR!:)<3

Tänk att det har gått 1 år tillsammans med deij! Jag kmr ihåg den första tiden då man knappt vågade titta på deij för man var typ rädd att börja gapa å drägla elr något. Dina föräldrar det var en helt annan del som om man skulle träffa en kändis elr något liknande ( tkr dom om meij? är dom trevliga? går det bra å prata med dom? ) å det visade seij att de var hur härliga som helst. Att han skulle träffa mina föräldrar var typ= ooh crap, de kmr säga saker de inte får och liknande...men det gick också helt bra. Lika så med resten av släkten även om vissa saker fortfarande är pinsamma! Med tiden började allt gå bättre och bättre mina minsta kusiner blev kära i deij och är fortfarande ganska galna i deij..mina föräldrar gillar deij å allt är bra. Och i början när man var helt ny kär å galen allt bara pirrade och man blev helt tokig av deij! Du var snäll, rolig, glad, trevlig, lite galen och som ett plus var typ världens hetaste, snyggaste, sötaste, finaste, goosigaste och baaara min gulleprupp! Å Det Bästa Är Ju Att Du Fortfarande Är Det!;)<3 man kan alltid känna sig trygg hos deij, du tröstar en, gör en att skratta, du älskar meij för den jag är och du håller om meij när jag behöver det. Jag hoppas min framtid ska fortsätta lika bra och att du ska va vid min sida för då kmr allt å va perfekt, DU är Perfekt!
JAG ÄLSKAR DEIJ SIMON ÅBERG AV HELA MITT HJÄRTA MIN KROPP OCH MIN SJÄL OCH DET KMR JAG FORTSÄTTA OCH GÖRA! PUSS PÅ DEIJ GULLEGRIS <3<3<3





you are the prince in my dreams who became reality<3

Kommentarer
Emelie säger:

nåmeen :) grattis ti edär! :)

2010-10-01 | 14:51:57
Bloggadress: http://emeliesvens.blogg.se/
petra säger:

Grattis! :)

2010-10-01 | 18:08:49
Bloggadress: http://petraamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback