Bild bomb!

Förlåt så mkt jag har inte kunnat blogga alls men här kmr lite kort berättat: i fredags kom mamma efter meij å vi shoppa lite å sen hem å så kom simon till meij å vi bara chilla. I lördags var vi hos simon å på fest hos petra å firada hon och meij men vi fyller ju interiktigt ännu men. Var en jätte bra fest. Igår tittade jag på då simon spelade tennis sen åkte vi på pizza å sen chilla lite å hem. Jag bara packade å åt så kom rååpe efter meij så satt jag på till intenatet. Idag har vi tvättat hår å gjort rullningar å nu sitter sassa å jag å äter lite mat sen stan.
Bilder:
Åminne å förfest hos meij
Villa avslutning
@ alexandra
<3
fest hos petra
skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback