handlat inför vappen

Kära dagbok!
Öhm ja, jag vet inte varför jag skrev det men ändå. Idag känner jag mig helt slut efter jobbet. Det är ett rätt ansträngande jobb även om många tycker att det skulle vara lätt på ett dagis fö man leker ju. Hmm skulle inte riktit säga det! Leker och leker..typ springer från en till en annan som antingen gråter eller av någon annan orsak behöver en. Man får ju åtminstone träning att lyfta barn upp och ner för dagarna, vilket är positivt :D KSa gå och fixa lite att äta nu. Sen ska jag göra struvor med mamma. Var och köpte lite smått och gott till vappen för ja som jag sa ska jag ha en super kul helg!
(Y)

Kommentarer
Julle säger:

vad skall damen göra på vappen då? :)

2011-04-28 | 21:11:32
Bloggadress: http://paraplyfabrik.blogg.se/
Blondie säger:

ääääntligen kommer du ti vasa! <3

2011-04-28 | 21:14:06
Bloggadress: http://hardcoreblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback