påskkaka

Gokväll! Nu har vi börjat på ny period så vi har måndagar och tisdagar till sex och onsdag till ett. Hade inga kunder alls idag så har bara gjort några festfrisyrer. Sen åkte jag och sassa in till stan och gick i några affärer och åt på amarillo väntade 1h och 40min på maten pga av något fel i systemet. Men J*vlit gott var det! Nu sitter jag med ninja alexandra och tom hos felicias, ska göra flätor på alexandra.
Färgade också håret i skolan idag:
lite hemsk bild men..
en till skit bild men MUMS!

Kommentarer
Anonym säger:

va je hede fö kako? :)

2011-04-13 | 15:24:19
Lexi säger:

Sv: det är en choklad kaka botten smakar lite som kladdkaka och ovanpå är det en sorts chokladglasyr lite kola aktig. Sen kan man strö på lite mandel om man vill :)

2011-04-13 | 17:48:47
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
Anonym säger:

när lägger du ut receptet? :) skulle vilja ha dee asså :D

2011-04-17 | 13:54:05
Lexi säger:

Sv: på tisdag kväll kan jag lägga upp det när jag kommer hem :)

2011-04-17 | 18:53:59
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback