truth

10 saker om mig:
1Jag bruker bita på naglarna (fixa dem om det är nåt som är fel) hah men ändå är dom rätt långa.
2Jag knäcker ryggen, nacken, tummarna och tårna alla dagar. Ibland också knäna och armbågarna.
3Jag tar sällan bort mitt smink, om jag duschar eller sköljer mitt ansikte men inte annars.
4Jag tkr om att föra i håret på andra elr "pajja" blir lika trött själv som dem.
5Jag äter hela tiden tyyp.
6Jag har inte svårt för att bjuda på mig själv, skämmer jag ut mig så gör jag det då.
7Jag har lätt för att prata Högsvenska/rikssvenska, gjorde det mycket då jag var liten haha.
8Jag har 3 stora helt fulla klädskrubbar men använder typ hälften.
9Jag kan inte svänga tillbaka helt till taklaxdialekt mera.
10Jag har inte klippt mitt hår sen oktober(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback