fråga

Anonym:
kan du berätta om hur internaten ser ut och rummen där och vad behöver man ta med? Har man alla rum egna duschar? :))
Det beror på om man bor på nya eller gamla sida. Jag bor på den nyare. Där finns en toalett med dusch. Ett större rum med två sängar och två skrivbord. Varsin garderob finns också. Ett litet kök med skåp och ett kylskåp. Man skall ha med bäddmadrass, täcke, kudde och egna köksredsak för sånt finns inte där. Resten är nog upp till en själv man får ju se efter en vecka brukar man komma på många saker man vill ta dit :)
På gamla sidan är det bara ett rum med två sängar och skrivbord, toaletten delar man med rummet brevid. I korridoren finns ett stor kök för alla och ett duschrum.

Något mer vet jag inte vad jag ska säga så fråga mer om det är något jag har bort:)

Kommentarer
Anonym säger:

Tack! :)

Fin blogg du har förresten ;)

2011-08-11 | 16:54:27
Lexi säger:

Sv: Tack så mycket! :)

2011-08-11 | 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback