I know..

Imorse blev det så bråttomt och har varit borta hela dagen så jag har inte alls hunnit sitta vid datorn och blogga något! Vaknade av mig själv och tittade på klockan och kom på efter att har tittat en stund att väckarklockan aldrig ringt, då blev det bråttom! Drog fort på med kläderna nappa tag i väskan och hoppa på mopeden och körde till busstationen i niesby i hopp om att klara det på ca 50 min. Jag hann till bussen! åkte till vasa på shopping med sarah hela dagen sen kom hennes mamma och hämtade oss..har varit med ninja och pojkarna ikväll och suttit på villan och druckit kaffe med magnus och dg:) Är JÄTTENÖJD med mina köp i stan idag, hittade sånt jag länge velat ha! Ska ta och visa senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback