na lite tråkigt

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Utseendet är ju inte allt för det första. Men jag har redan min drömkille så ni kan ju titta på honom så vet ni.(lång, snygg osv.)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? : ja elr beror på hur man tänker förståss
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? sassa och ninja
4. Hur lång är du?: 171,2 för att va exakt senast jag mätte mig
5. Vilken är den senaste filmen du sett? : kommer inte riktigt ihåg men den jag minns så var moulin rouge
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: hah..skippar denhär frågan :D

7. Föredrar du att ringa eller skicka  sms? : helst ringa men ändå skickar man ju mera
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? : gifta
9. När såg du senast din mamma? : i söndags
10. Icke godkänt i något ämne? : nej
11. Mvg i något? : jo
12. När vaknade du idag? : halv 8
13. Vilken är din favoritplats? : hos magnus
14. Vilken plats föredrar du minst? : mörka läskiga ställen
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? : förhoppningsvis i min egen bostad
16. Hur stor är din säng? : 120cm
17. Vad sover du i? : t-skjort

18. Hur många kuddar har du i sängen? : 2 och en stor nalle som ofta används som kudde
19. Var har du bott/bor? : Taklax
20. Tycker du om kinamat? : ja
21. Tycker du om kaffe? : nej
22. Vad dricker du helst till frukost? : vatten/oboy
23. Kan du spela poker?: jo helt okej

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jo
25. Vill du ha barn? : jo men inte riktigt ännu
26. Kan du några andra språk än svenska? : engelska & sådär finska och lite bosniska
27. Har du någonsin åkt ambulans? : jo
28. Föredrar du havet eller en bassäng? : helst havet nog
29. Vad spenderar du helst pengar på? : typ kläder skor och annat jag behöver
30. Är du cool ? hah klart de
31. Kan du rulla med tungan? : öhm vah?
32. Vem är den roligaste människan du känner? : mina vänner:)
33. Vad har du för ringsignal? : samsungs ännu
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? : ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? : björn (hans tröjja) :D
36. Kan du byta olja på bilen? : typ
37. Vilken var den senaste boken du läste? kommer inte riktigt ihåg
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? jo
39. Dansar du i bilen? : jodå
40. När var du i kyrkan senast? : typ i sommar nån gång på konfirmation
41. Hur många hål har du? : öronen? 3
42. Har du någon piercing? : nej
43. Har du någon tatuering? : nej
44. Gillar du någon just nu? : Magnus
45. Har du provat droger? : Nej
46. Röka eller snusa? : inget egentligen men snus är mycket äckligare
47. Har du pojkvän/flickvän? : Ja:)
48. Vad är ditt mobil nummer? : hemligt
49. Vad ska du göra ikväll? : träffa blondie, städa m.m
50. Har du några syskon? : en bror
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? : whaat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback