Detta kommer jag att få ångra :)

Jaa-a, nästa gång du bloggar på någon annans dator ska du verkligen vara noga med att logga ut, men nu får du leva med att du inte gjodre det den här gången. Ja har ingen aning om varför jag gör detta men ja antar att det är det roligaste jag har gjort idag, ja sitter och småfnissar åt mig själv för tillfället. När du ser detta så ska du inte bli förbannad över att jag inkräktar på ditt "revir" utan se det som något kul istället, typ som om när någon kittlar dig. :) Detta inlägg börjar spåra ur totalt eftersom det inte har någon som helst mening och därför tror jag att jag avslutar detta och ber bloggens ägare om ursäkt för att jag terroriserar bloggen med skräp som detta.

Mvh "Bässin"




Kommentarer
Markanneli säger:

God bless you

2011-10-06 | 14:33:48
Bloggadress: http://markanneli.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback