hello world this is me..

Morning!
Elr det är väl inte riktigt morgon längre haha. Men igår så då jag hade städat och så, så fixade jag mig och åt något. Då jag var klar skjussade Oliver (lillebror) mig med skoter till harrström på fest. Nice sätt å komma till en fest på, har kört genom skogen över åkrar å vägar. Har en massa kläder på packat å snygg när man tar av hjälmen :D nämen det gick nog bra blev bara lite kallt. Festen var helt okej nog fick ju träffa folk och va ut. Slutade lite dålit kanske men hoppas de gick bra för dem ändå.
gårkvällen:

red lips
fräcka naglar
kvällens:
me and säss

Kommentarer
Blondie säger:

åå du passar uur bra i pannlugg! :)

2011-02-21 | 13:47:17
Bloggadress: http://hardcoreblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback