Ja, det var ju jag då

Presentera mig själv:
Ja vad ska säga.. Jag heter ju alexandra som alla vet typ och kallas mest lexi men har också en massan andra smeknamn. Jag har ju en mamma en pappa och en lillebror. Jag bor på internat i veckorna då jag går i skolan och resten hemma i lilla taklax. Sitter inte hemma hela tiden ändå för det är ett rätt dött ställe! Har också två katter som är jätte gosiga. Älskar att vara ute med folka och ha kul bara med mina vänner och så. Är rätt bra på att skratta och prata också om jag tänker efter så håller jag sällan käften. Är väl rätt knasig, elr rätt knäpp om jag får säga det själv. Har oftast grym energi och vill alltid göra något. Jag ÄÄlskar också att Dansa! och Choklad! :D Tycker om att rita och skriva texter som jag sa i förra inlägget. Gillar kläder och fina saker att göra frisyrer och smink. Hatar rykten och då folk inte kan fråga först. Rädd för mörker och död. Tycker om att hjälpa folk men har kanske svårt att ta emot hjälp. Några udda saker: Hatar skolmaten, Tycker om att göra fina saker åt folk (sånt som jag har gjort själv), Har Små händer (haha bara för att vi kollade det idag), Har en jättestor nalle i min säng, Är inte pryd, Har komplex för min mage, Vill sååå ha sommar, gillar söta meddelanden, Är rättfram (om jag vill prata med någon t.ex. så gör jag det! hmmm ja om ni undrar något mer om meij så fråga bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback