töjby

Blev lite bråttom igår så jag hann inte berätta nåt. Men först kom mattis efter mig åså åkte vi å hämtade julle och julina för att åka å se till nämpnäs. Men där var det inte riktit på topp så vi åkte tillbaks till julina. Jag julle julina och lina satt för oss själva där ett tag men så kom daniela och mats. Tittade på då daniela gjorda hål i öronen åt lina, och sen kom julina på att hon också skulle ha ett. Sen kom dennis och robert också. Efter ett tag så åkte vi till töjby lokalen för "folket" sa att vi skulle komma dit så ja..då blev det så. Typ dansade och nåt sånt. Sen skjussade robert och dennis hem mig. Hade super hala skor igår så man halkade en å annan gång. Tog tyvärr inga bilder typ men jag tror jag har en elr nåt som ni får se sen:)
bara random bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback