Glad alla <3 dag!

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Jag åt lappskojs och en fastlagsbulle sen minns jag inte riktit vad ja åt nå mer.

Dag 05 – Vad är kärlek?
Vad ska man säga..Kärlek kan både vara det BÄSTA som finns men också det VÄRSTA..Har själv upplevt båda två. Kan nog lungt säga kärlek är inte en sak som är lätt även då den är som bäst behöver den inte vara det. Men då den är som bäst och man älskar varann är det ju hur underbart som helst även alla små bråk och sånt det är egentligen ingenting för senare är de bara en stärkare i förhållandet då man rett ut det. Att älska någon är någonting underbart och att va älskad att betyda så mycket för varandra, att hitta sitt livs vän. Att dela både skratt å tårar med att ha en skön famn som luktar gott. Att vakna upp brevid den man tycker är finast i världen det är kärlek. Att man ska kunna prata om allt och hjälpa varandra. Och att kuna va sig själv med varandra och känna sig fin och bra hur man än ar tillsammans. Att kunna säga "jag älskar dig" då man ser varandra i ögonen och att det finns såå mycket i de orden men man ändå förstår varandra. Jag själv tycker om romantik så jag tycker om att få höra gulliga och fina saker men också att säga och ge det. Jag är så otroligt glad att jag gav mina fina ord till den jag gjorde för jag ångrar inget av det och jag menade allt och den personen förtjänade verkligen höra det. Och de fina jag sagt står där det står. Men så det värre..men ska inte säga så mycket om det för det är ju ändå vändag så tar det på ett bättre sätt.. Hur många tårar man än gråter eller hur många miljarders... bitar hjärtat går i så man kan aldrig gråta bort kärleken eller att den hamnar mitt i en spricka där hjärtat går av.
Jag har hittat mitt livs vän! (ni förstår vad man menar med det) Och den vännen bryr jag mig så otroligt mycket om. Min vän är värdefull! Hur livet än blir så kmr jag alltid finnas där. det finns så mycket att säga men nu ska jag sluta..

Glad vändag på er! <3 Hoppas att ni också har hittat en sån vän som jag:)
Jag ahr många vänner så jag hoppas ni Alla har en bra dag! <3

kommentera så ska jag skriva nåt fint till deij med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback