ett försök

hej på er!
Jag ska försöka göra ett nytt försök å blogga bättre men det kommer inlägg då det kommer...Har kamera sladden i stan så ni får bilder imr. Men ja gårkvällen var helt okej hade underbara pratstunder med julia och nina ni je no bara fö syöt) ;D<3 ja så träffade jag flera som jag inte sett på länge också<3 elr länge och länge men träffat ordentligt :) blev en lång färd hem, först hem med en sen till tb och sen till meij så det tog en stund= kom hem 4. Sov till typ 12 åkte och äta soppa sen har jag klippt faffa och pappa och oliver lite. Sen tittat på tv typ hela kvällen och äta glass med hemgjord chokladsås!
Nattisaar :)
and ett litet tillägg:
You and Me LittleSiss 4evvaah ;) <3
(you know who you are)

Kommentarer
Madde säger:

Sv; :)

2011-01-30 | 23:13:17
Bloggadress: http://damadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback