nyårsbilder

i torsdags gjorde jag en smörgås tårta. tyvärr syns det inte så bra men i mitten där det är hult är två champangeglas
vikkan emmus å joss på nyårsafton
fick inte nästan några bilder alls från kvällen:/ det här fångade jag av en raket den tog typ slut då jag tog bilden så det är ju bara ett moln..
lilla söta wilma..
som gillade å bitas
yosef som vikkan hade gjort i present åt emmus
hos emmus i lördags
tårtan som emmus bjöd på
mina "Normala" vänner :) <3
så såg jag ut på nyårsafton..men de här bilderna är tagana efter..
skorna jag hade
och smyckena...och så hade jag shakira lockar till..

Kommentarer
Joss säger:

hahahaha.. hmm.. snygg bild på me :(

2011-01-03 | 16:04:21
Lexi säger:

aadå :)

2011-01-03 | 18:33:07
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback