lost in blaxnäs som julle sa..

Oj oj vad bloggandet går dåligt nu statistiken bara sjunker:/ men helgerna är man ofta upptagen och i veckorna jobbar man så man tar bara allt som det kommer tycker jag. Nåväl igår slutade jag jobbet kl.19 så åkte jag snabbt hem duscha fixa mig packa och allt sånt sen in till korsnäs igen för att ta ut pengar och handla lite och sen fort iväg till fagerö. Tog båten över till julinas villa där lite folk var bland annat julle som skiner som solen då man stiger in genom dörren. Var där pratade åt och sen en sväng till fagerö och sen tillabaka till villan och sen till en annan villa i blaxnäs. Sov där och så åkte jag och julle hem idag. Nu sitter jag bara och väntar på besked till kvällen..om jag får nåt besked vill säga-.-
tog några bilder av julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback