fredag ute

haha såg just att jag hade glömt ett t i mitt på en rubrik så det såg ganska roligt ut så jag gick och ändrade. Men ja lite om helgen..I fredags åkte vi ju som sagt för att campa på lördagen när jag kom hem hjälpte jag till hela dagen för att ställa till inför konfirmationen. Sen åkte jag ut med ninja julle zork och fättin. Åkte en stund till molpe men sen orkade vi inte med alla J*vla Krankar! så vi åkte till zork och titta en film sen hem. Och ja idag har jag redan berättat om, har bara slöat efter att alla gäster åkte. Frågestunden orkar jag inte med no tar det imorgon så ni har chans på någon FRåGA!!

Kommentarer
emelie säger:

sv: jaa he je on :D



å ja har en fråga: Va e dina top 5 saker som du bare MÅST jier i somar? :)

2011-06-13 | 20:44:19
Bloggadress: http://emeliesvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback