oshysst

Jag blir så otroligt irriterad och arg på an liten "stad"! Det är så många oshyssta med dålig stil. Varför kan de bara inte acceptera alla som de är. Många vågar inte ha egna åsikter, säga vad de tycker, se ut som de vill eller göra vad de vill, ja bara få va precis som de är. Man ska inte behöva gå runt och tänka men det kan jag inte göra eller säga för då kommer folk att prata skit om mig och inte tycka om mig längre. Det kan komma så mycket skit så de bara inte vågar. Som hallå var är respekten för andra?! Man behöver inte vara oshysst t.ex. bara för att man är äldre, mera populär, mera killar/tjejer efter sig, för att man kanske har det lättare än någon annan!
* Alla har inte det lätt
* Alla har inte jättebra själförtroende
* Alla är inte populärast
* Alla har inte alla killar
* Alla vågar inte
Men de borde våga, så bara låt alla va och låta de va som de vill utan att få skit och accepteras exakt som de är. Alla har någonting bra försök se det bra istället för att leta det dåliga.
Gör man något bra märker Ingen det gör man något mindre bra minns Alla det för resten av livet ungefär!
Man borde titta bättre!

Kommentarer
Julia säger:

bra skriva! haller riktit me :)

2011-06-14 | 21:13:20
Bloggadress: http://juliaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback