fagerö

Det har varit lite dåligt med bloggningen nu men har gjort annat. Igår åkte jag med mamma efter några blommor till ö-mark och sen hem för att fixa mig och så drog jag iväg till michelle. Vi åt lite smått och gott fixade det sista. Senare kom också ninja, magnus och liikala vår chaffis. Vi hade våra lilla förfest på terassen och sen bara det iväg till fagerö.
här ser ni vår extra utstyrsel som vi hade för vi skulle göra lite kul för magnus men han vägrade så det blev bara vi då :D Kvällen började bra var helt rolig, fick dansa mycket och ha kul med såna jag inte "haft" på länge. Det får räcka med det...sen bussen hem och sova.

Kommentarer
^^ säger:

fjortisar

2011-06-06 | 22:19:09
Lexi säger:

Sv: haha jo tack fö vi e ju så helt naturligt! :D

2011-06-06 | 22:23:27
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
Michelle säger:

HAHAHAHHAHAHUAHUAHAHAHAHAUAHU himhimhim HEHEH HAHAHAH jo JAA här se ni fjortisgänget nummer ett :'D

2011-06-06 | 22:26:58
Bloggadress: http://bananaonastick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback