answer

Hejsan! jag ska ta och svara på frågorna nu det är inte såå mycket men om ni har nåt mera å fråga så svarar jag nog senare.
Svar på frågor:


Hej har du nån sjukdom eller nå allergier?
Nej det har jag inte nåt som är direkt sjukdom eller så. Men jag har svindel typ hela tiden det är nog ända man kan säga.

Är du lycklig? :)
Nu just så inte över allt men klart det finns saker jag är lycklig över också:)

Vad åt du till frukost idag?
Åt bara en smörgås med ost på.

Finns det något du ångrar som du gjort mot någon vän eller någon du kanske inte enns känner? 
Hur vill du att din sommar ska se ut? :)
tack för en bra blogg:)
Nog finns det saker man ångrar nog..men mot någon jag inte känner vet jag inte riktit inte vad jag vet av ivarjefall. Jag hoppas min sommar blir superkul med en massa kompisar danser och fester och att springa i kjolar och klänningar såå härligt! Att bada och många ute och grillkvällar med mina gulliga vänner. Tack du med för att du läser min blogg:)

Hej vad är det sämsta du köpt någon gång som du verkligen ångrar att du köpte det ???? 
Och vad är det bästa?

hmm den var svår! Men ja jag ångrar jag köpte den här telefonen för den är inte bra! Sassa ångrar också att hon köpte en..fast det var hon som sa åt mig att den var bra fast det trodde hon då :D Det bästa: jag vet inte riktit har många bra saker så det är svårt å välja ut något. Men mina klackaskor som jag köpte före julen tkr jag om. Min rosa klänning som jag hade på skolavslutningen tkr jag om för den är så sommar och härlig :)

Är du singel? Eller har du på G med någon?
Ville också säga att tycker om din blogg massor!:)

Nej jag har inte på G med någon är nog fortfarande singel. Tack så mycket kul å höra :) säg gärna till om det är något med du vill se på min blogg:)

hur många personer har du haft sex med?

Det tänker jag nog inte svara på här för jag tycker inte andra har något å göra med det, för det är en rätt privat sak. Men jag kan säga livet går inte ut på sex!

Vilken är din favorithögtid? :) kan du berätta om den senaste isåfall?:)

Jag tycker nog om t.ex. jul med alla julklappar och den är så mysig. Men mest skulle jag nog säga midsommaren för det är varmt, dans, kompisar, klänningar och barfota.
Men senaste midsommaren så på midsommarafton så var jag och hela gänget på Sassas villa. Vi grillad och åt god mat bastade och simmade. Hade bara kul sådär annars och sov över där. Sen på midsommardagen så först åkte jag med simon på lite konfirmation saker. Sen fixade vi till och sånt gjorde min grymt stora vita midsommarkrans. Sen kom gänget till simon's på förfest och sen bar det iväg till Fagerö. Dansade sjöng och hade superkul med allt folk. Träffade Mattias för första gången tror jag. Snyggt intryck han fick tå jag springer runt som ett tok hos simon och är stressad inte all klar försöker sy klänningen och ja jösses. Men tror inte han brydde sig så mycket :D

ångrar du va du gjord mot dina bästa vänner? elå man kan ju kanski it kall dom he namäjr.. fö he värkar ju no ti ha vari tett val att väli bårt dom. vem e dina bästa kompisar nujusst? elå har du alls na kompisar kvar?
ja hoppas på e svar åv hije! :P


Jag tänker inte svara så mycket på det här men ja..jag vet inte vad jag skulle ångra mera faktist. Och jag har inte gjort några val bara så ni vet. Jag har många super duper kompisar som betyder mycket för mig och de är de bästa och sötaste man kan ha! och ja jag har massor av jättetrevliga vänner så oroa er inte jag har nog så jag klarar mig fint.
Don't lose your faith, the light will shine on your way
And listen - don't change your heart
The day will breaking you, stand tall

And so she builds an army with all her friends
All prepared to fight til the bitter end
And they started marching irrespectable
It's the only dying in the name of love, love

tyckte texten passar bra och låten är jättefin.

Vilken är din favoritställning?

vet inget att säga men alla är väl bra på sina sätt hah..

1. favorit maträtt?
2. favorit frisyr?
3. favorit klädesplagg?
4. favorit ställe där du hällst är hela tiden? :)


1. hm jag tycker mycket är gott speciellt amarillos mat är såå mums! T.ex. så tycker jag om Garlic Chicken. Det är kyckling med pommes frites och nån sås och sånt.
2. Jag tycker om långt hår med jättefina skruvlockar. Men annars så den jag använder mest är nog helt platt med volym bara.
3. Jag har inte nåt riktigt speciellt. Men tunikor åtminstone är nog det jag använder mest. Av alla möjliga sorter.
4.jaadu jag tycker nog bara om att va på ett ställe med bra sällskap annars har jag inte något speciellt. Och förståss har alltid tyckt om att vara hos simon det gör jag fortfarande. Det känns alltid skönt då man kommer dit speciellt i soffan att bara sjunka ner där. Lovley!

Kommentarer
vikkan säger:

Väjt du om att du e skylda mieg en 10?

2011-03-09 | 16:58:29
Lexi säger:

Sv: jo ska försök få a åt de på na vis

2011-03-09 | 22:08:12
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback