can can

Kom på att jag skulle behöva en ny parfym för alla jag använder är nästan slut nu:/ och den jag skulle vilja ha finns inte här så isåfall måste jag beställa från frankrike elr vad det nu var simon sa åt mig nån gång. Och den andra har dom slutat göra så det är lite skit. Och den sista tror jag inte jag vill ha ny av. Så antingen den från frankrike eller den jag använt nu. Hmm ja så får se hur jag gör då. Men då jag börjar tänka så är jag grymt trög på att använda upp mina parfymer..gud vet hur länge det har tagit!
Den här har jag nu..den luktar grymt gott! fick den i julklapp av simon förra julen. men nu finns det nog knappt något kvar. Den är väl den jag använt mest av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback