boring

Nämn något som gjorde dig glad igår: en komplimang

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här

Det sista du sa högt: öhm det har jag glömt

Det senaste någon sa till dig: ja setär an hije

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: en chokladbit

Vad var det senaste du köpte: mat

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: sol

Godaste glassmaken: hmm..finns så många, men apelsinchoklad, mango, polka m.m

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kan väl hända vissa

Sover du tungt: ibland ja

Drömmer du mardrömmar: nån gång men inte så jätte ofta

Trivs du med ditt jobb: jobbar inte

Favoritklädsel: tunika

Favoritlåt just nu: one lasth breath

Vad ser du om du tittar till höger: dyna

Vad gör dig glad just nu: att det är ljust ännu och sol ute

Vad ska du göra härnäst: duscha och äta, sen ?

Höger eller vänsterhänt: vänster

Humör just nu: blandat men energi är nåt jag har

Favoritgodis: ja ni kan ju gissa :D

Kläder just nu: nattlinne

Sommarplaner: simma sola kompisar fest, å ja ha kul som f*n

Hur många kuddar sover du med: 2+en stooor nalle

Spelar du något instrument: nej

Morgon eller nattmänniska: natt

Vad är viktigast för dig: vänner, famlij och kärlek är väl alltid viktigt

Är du kittlig: haha kan du ge dig på!

Snarkar du: nej

Stjärntecken: jungfru

Äckligaste insekten: jag vet inte om kackerlackor räknas som en insekt men de är grymt äckliga

Längtar du mest efter just nu: Sommaar!

bloggning:

1 - Hur länge har du bloggat?

sen juni 2010

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?

ja som de är skriver om sitt liv mode och sånt..vissa kända för sitt och andra inte

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?

hade inte någon speciell, men gillade kenzas

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?

ja det är väl helt normalt,som nu ungefär bara att livet inte är likadant men jag skrev typ på samma sätt

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

orkar inte kolla, men jag läser mina vänners och några andra

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?

de är väl lite blandat av dagboks- och modebloggar

7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.

www.kissies.se inte vet jag om jag tkr speciellt mycket om hennes blogg, men vi är olika

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.

hmm, vet inte riktit någon nu

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?

ja mina kompisar tkr väl det är bra så dom kan läsa vad jag gör

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

de tror jag, eftersom  jag är det

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

nej nog har jag min gräns nog

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.

jaa..typ inte säger ju jag jätte privat saker som typ inte folk vet nåt om. Och ja jag vet inte riktit sånt jag inte tkr folk ska veta skriver jag ju inte.

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

what?

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?

beror på vad personen bloggar om hur personlig bloggen är..men till en stor del kan man ju.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

nej har känt dem före

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

om de mår jättedåligt och är rädd för typ mobbning kanske de inte är jättebra för dem att blogga ifall de blir ännu värre än förut

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar

inte sårad bara irriterad och arg kan man ju bli om det är nåt man tkr är onödigt och löjligt

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?

nej inte som jag vet

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

jaa inte vet jag, tkr det är synd man kan kommentera som anonym för oftast vill man ju nog veta vem man pratar med.

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?

ingen aning faktist, kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback