grow up!!

Alltså nu måste jag bara uttrycka mig lite här..hmm försöker komma på vad jag ska säga utan att ja dampa totalt.Jag blir allvarlit så arg på era barnsligheter, alltså om ni kommenterar nån skit så det finns ju ingen mening med det utan att ni säger vem ni är utan ni är ju bara för fega. Jag vet inte varför ni säger såna saker för ni känner mig knappast nå bra. Om ni tror ni är större å bättre eller något så tänk efter ni är ganska omogna som säger saker utan att berätta vem ni är. Vad är iden egentligen? vad vill ni få ut av allt? Så vill ni något säg VEM ni är och VARFÖR! Ni tjänar absolut ingenting på att vara anonyma det är bara löjligt och barnsligt! men visst va fega om ni vill det då men det kmr ju inte liksom å hända. Inte vet jag varför ni säger eller tycker nåt. Om ni bara dras med av andra, är avundsjuka, bara hört nåt eller annars har så tråkigt liv så ni bara måste säga något. jaa itt je lätt tå e svårt!
Anonymt skit är ju bara som "att skit å hald fyö" typ!

Kommentarer
elin säger:

Men du kan lag tådde så att du måst "godkän" elå na tådde liknand furi kommentarin kommer på hede inlägget du ha skriva, fö om man skriver på vissas blogg så star e ju na typ, "detta inlägg visas ej innan bloggägaren godkänt kommentaren". Så tå får du ju bara tröck bort onödiga kommentarer! :)

Hoppas du försto va ja mena :D

2011-03-18 | 14:46:17
Lexi säger:

Sv: haha jo ja väijt men ja tänkt he ja kona ta mie en kommentar fö ti som ja svar på allt elå hu man ska säij :D

2011-03-18 | 15:06:32
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
D säger:

kolla upp ip adressen så vet du om det är samma person hela tiden..... om inget hjälper ,POLISANMÄL!

2011-03-19 | 17:14:01
Lexi säger:

Sv: jo jag vet men det är inte alltid samma person fast de är oftast inom samma område..och vissa känner jag nog till..tror inte jag behöver polisanmäla de lär bli rätt fega då de ser att det kommit på tal :)

2011-03-20 | 00:38:18
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback