Ihanaa leijonat ihanaa!

Ska göra ett lite ordentligare inlägg nu. Den här veckan/senaste tidan så har jag(och annat folk) mest varit hos tom, nikke, lekt med kissen(hans kattunge är skitsöt+att hon gillar mig;D) och internatet. Ut och kört till olika ställen, t.ex. abc,matkis, sundom, kvevlax och ja annars runt i stan. Solat, shoppat, TITTAT ISHOCKEY! ja det går väl inte att missa, eftersom alla vill titta på det. Den senaste tiden har varit rätt härlig, värmen, vänner, solbränna, mysiga chillkvällar, grillning m.m=super! Imorse åkte jag tidigt till stan med pappa(fick sitta och vänta tills affärerna öppnade) köpte skor och nåt annat smått. Åt kina mat sen hem. Sen har jag suttit och pysslat med mitt löshår och sytt ihop det. Och nu har jag tittat ishockey och finland vann just mot ryssland 3-0!!
Ihanaa leijonat ihanaa!!!!








bilder på senaste tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback