mitt höstlov

Måndag:
Till frissan och färgade och klippte mitt hår. Inte så bra bilder men det kommer bättre sen.
Tisdag:
Jag åkte till magnus på kvällen var vi ut en sväng och sen tittade vi en film:)
Onsdag:
Chilla hos magnus. Sen på dejt med Emmus för att uppdatera lite:) Och efter det hem till mig och sova.
Torsdag:
Målade och åkte till stan med magnus ninja lina och marcus. Tittade på smurfarna på bio, jättebra film. Sen hälsa på mamma en sväng och till slut äta och hem:)
Torsdag, Fredag och Lördag:
Målade om mitt rum :) Ni får se bättre bilder sen när jag har alla saker på plats igen.
Fredag:
Måla sen till magnus fixa oss och iväg till alex på fest. Tog tyvärr inga bilder alls, glömde helt bort kameran:/ men kvällen var rolig som vanligt:)
Lördag:
En sväng till taklax på mat och måla det sista:) Sen Fest! Riktigt trevlig kväll :)
P.S jag har aldrig sagt att vi är normala ;)

Söndag:
Sova läänge, med och titta på bandövningen, äta god mat och prata lite sen hem. Packade ihop sakerna och iväg till stan, hälsa på mamma en stund och sen till rosso på mat och tillbaka till internatslivet igen.

Kommentarer
hannaaaa säger:

OJ NÄÄÄÄ :D

2011-10-24 | 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback