november regn och måndags snusk :)

Haalåå där josefine.här :) vi e på davids fina, varmaoch lyxiga villa ute i den vackra och trevliga hankmoskärgården. alexandra steker i den varma solen som kommer ha gått ner innan jag har detta blogginlägg färdigskrivet :)))) magnus grillar sina fot korvar och. jag försöker skriva ett inlägg på en lite överdriven hightech telefon :P david.sitter i lusthuse me nåra nya. goa vänner och chillar. vi väntar på ett stycke nyförälskade turturduvor och ett gäng gulliga killar :) senare ikväll blire tunne badning, bastugrillning, föda och någå vi i femmanspel innan vi tar natt förhoppnings senast tio. på morgonen :) de va allt för oss (mig) ikväll. nu ska jag fortsätta med ett stycke alkoholiserad ananassaft på burk ! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback