oj vad roligt med frågor! :)

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Har du några bra relations tips? :p

Det är ju väldigt olika på hurdana personer man är så kom fram till något som passar er. Prata mycket med varandra och lämna inte att gå och fundera över något då blir det aldrig bra! Var ärliga och visa att ni finns för varandra. Kompromissa, så om ni vill olika saker så kom överens så att ni kan göra båda (t.ex. men på fredag gör vi det jag ville och lördag det du ville). Det är klart man ska ha tid för varandra men sakna varandra ibland också för annars kommer man börja trampa varandra på tårna. Och ha roligt tillsammans, var ut med kompisar..man hinner nog ha myskvällar så glöm inte bort vännerna :) Hoppas det var lite bra tips iallafall! :)

hur många skor har du? om du vill får du gärna ta en bild på dem:)

Jag ska ta och räkna dem, kan lägga upp en bild på bloggen sen :)

Hur länge brukar sidecut flätor hållas i utan att de blir förstörda? :) du skulle ju borda veta eftersom du gör så sjukt fina frisyrer! :)

Det är helt olika nog, men blir de bra gjorda och man låter de vara ifred kan de nog hålla väldigt länge (några veckor). Tack så mycket! håller fortfarande på och lär mig göra riktigt bra flätor för de ska göras ganska tighta och spända för att de ska hålla riktigt länge :)

Känns det okej att Sandra åker med magnus alla dagar efter skolan och så ? :)

Ja, det är helt okej. De bor nära varandra och är kompisar så det är inte så konstigt att det blir så. Men klart det finns gränser förståss. Vi är lite för långt ifrån varandra för att kunna ses varenda dag;s

vad var det för poolparty du var på? :)

Ett gäng som hade ordnat ett jättenice fest i källaren på royal. Dit såna som var inbjudna fick komma :)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback