sommar 2012 lista

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jodå:)
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej
 
- vilka länder besökte du?
Har nog hållit mig till Finland i sommar
 
är det något du saknar sommaren 2012 som du vill ha sommaren 2013?
Sol och värme, och en hel bra sommar!
 
- vilket datum från sommaren 2012 kommer du alltid att minnas?
Alla härliga stunder, behöver inga datum..
 
- har du varit sjuk eller skadat dig?
bihåleinflammation
 
- bästa köpet?
En examensklänning och en parfym jag väntat köpa i typ ett halvår,haha! typ..
 
- vad spenderade du mest pengar på?
Salongen och ålands resan
 
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Jodå..
 
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2012?
Drottningen av åland, Marilyn Monroe, Losing you, och en massa andra..
 
- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Först var sommaren awsome sen den värsta sommaren hittills så ja hur man bedömmer det då..
 
- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Hittat på roliga saker mer som förra sommaren och umgåtts med kompisarna ännu mera. Badat och solat liite mera iallafall. Hunnit ta tillvara mer av det bra och visat mina känslor
 
- vad önskar du att du gjort mindre?
Vågat stå på mig mer. Inte accepterat all skit. Litat på folk som jag idag får ångra. Ätit mindre skräp!!
 
- hur tillbringade du midsommarafton? 
På en min villa med badtunna, mat osv.
 
- blev du kär i sommar?
var det redan då sommaren kom
 
- hur många förhållanden?
1
- favoritprogram på tv?
Gossip Girl men tittar det på datorn..
 
- bästa boken du läste i sommar?
har bara läst tidningar
 
- största musikaliska upptäckten?
dead by april, även om jag hört dem förut men de var grymma live. Nyckelharpa några timmar i streck!!
 
- något du önskade och fick?
hmm..vet inte
 
- något du önskade dig men inte fick?
fortstätta mitt liv som det var
 
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Öppnade salongen

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Jepp
 
- vad fick dig att må bra?
De som står mig närmast hjärtat
 
- vem saknade du?
De vänner som var längre bort, att ha det bra, han
 
- de bästa nya människorna du träffade?
Öhm kommer inte på någon nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback