del 3

Sista dagen som lekledare
Hade avskedsfest för Erick
Var till k-stad och skulle lyssna på killarna då de spelade men jag och ninja fick inte komma in-.-
Var vid gammelbron en hel dag typ och fotade:)
Klicka för att stänga bilden
Köpte min nya underbara telefon som ja hade väntat på att kunna göra i evigheter typ
Konstens natt
tillbaka till internatslivet
firdade mich och sa hejdå då hon åkte till bryssel:(
färgade håret rödare
villavslutning på vargholmen
fotade
Grillade lite i nämpnäs vid vattnet..och magnus fick nåt fel på ögonlocket därav piratlappen
Fick en söt liten kusin
festade+fagerö
fyllde 17
hamnade ut för lite "jävelskap" av mina vänner
WbN
mich var hemma första gången sen hon åkte
hade lite roliga inspelningar i skolan :D
vad på "mommas" begravning
brorsan fyllde år
skolfotografering
:)
blev mörkbrun med ljusbruna slingor
målade om mitt rum som rog evigheter eftersom jag fick göra om det igen
halloweenfest
Bledv gudmor åt lilla Dominic
blev en av brages luciakandidater
Kandidat 3
Firade Sandra som fyllde år:)
Lilla jul
hade yrkesprov(Y)
Lussade:)
party ofc.
hårtatuering på brorsan
julafton
ganska lugn jul eftersom magnus hade opererat sig
en kväll med ninja och mich
nyåret
Det här är ju bara liite bilder och liite av vad som har hänt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback