så gör jag mitt hår:

Jag brukar inte hålla mig till samma shampo länge men t.ex. detta använder jag. Förutom inpackningen.


Denna inpackning. Extremt bra för slitna toppar!!
Denna leave-in balsam använder jag efter duschen och den doftar Gudomligt!
Denna hårolja för att få topparna att se bättre ut och ta bort frissigheten i håret.
Och den här som föningscreme. Den slätar ut och gör håret mjukt.
Tigi Rockaholic Rock My World Stellar Smoothing Cream (100ml)
Och till sist denna hårspray som har värmeskydd så man kan också använda den under t.ex. plattång.
Men också väldigt bra hållbarhet efteråt.
Jag använder inte alla produkter varenda gång jag fixar håret.
Det beror lite på tid och vad jag ska.

Tigis produkter är något jag gillar för de har underbara dofter och väldigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback