åland del 1

Tycker att jag tog allt för lite bilder på resan och många är dåliga;/
Men kanske får låna någon bild av någon annan :)
På onsdagen åkte jag in till närpes. Var med M och J en stund och klippte och färgade håret på M.
Sen med Serre och några andra tjejer och titta film hos Amanda.
 
Kommer inte riktigt ihåg vilka händelser som var vilken dag, men ska försöka få bilderna i någon sorts ordning.
 Tosdag kl.3.30 blev jag upplockad och så bar det iväg taggade efter lite sömn.
Jag tror inte jag orkar berätta i detaljer för då får ni sitta och läsa hela dagen!
På båten var det ungefär taxfree,baren och spelautomater som gällde.
Det vi har gjort under resan är typ, ätit, chillat, haft galna stunder och roliga påhitt,
solat, spelat minigolf, fina pratstunder, lite shopping, framförallt sminket var fram en par gånger;)  fest och rockoff. Det var en jätterolig resa även om den hade sina up's&down's men iallafall jag skulle kunnat stanna någon dag till. Så en sån resa gör vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback