Längtaaar!

Nej nu ett lite trevligare inlägg!
Sitter och funderar på Ålands resan...hoppas den blir riktigt galet awsome!
Vi åker ju om lite mindre än en vecka startar vi på natten/morgonen. Åker med båten från åbo 19.7 över till åland och bor där på hotell ska på rock off och säkert hitta på annat kul. Vet inte vilka dagar vi går in men iallafall här tror jag: 21.7 - Dead by April, Maskinen, Pandora & X3M Så kommer vi hem 22.7 :)
 
Ska bara försöka printa ut alla papper och liknande jag behöver till allt jag bokat åt oss..skulle ju va lite surt om jag glömt dem och vi inte slipper någonstans, heh. Men jag har gjort en lista även på de mest självklara saker så glömmer jag något nu så får jag nog söka hjälp hahah :D

Kommentarer
Anonym säger:

ha de hänt nå mellan dej å magnus? ;o :(

Svar: tyvärr jo!
alexandraerika

2012-07-12 | 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback