new hair

Hade en bild jag har tittat på förut och sagt att jag skulle laga mitt hår så.
Idag så tänkte jag men vafan man måste ju testa..så Nina fixade det åt mig.
 
Det skulle vara någon rödlila slinga under och i luggen men färgen var helt borta;o
Nåja det kan man fixa sen om man vill...Blev en mörkare färg som förut någon gång och lugg!
Kände för förändring, och det är ju bra med en lite längre rak pannlugg för man behöver bara vänta någon vecka så är den tillbaks där man börja. Så tröttnar man är det enklet!
Thanks Nina:)

fick inga bra bilder därför lite oseriöst..
 
 
 
 

Kommentarer
blondie säger:

Aaw babyboo va fin du e! <3

Svar: Hahah naaw tack sötnos! <3
alexandraerika

2012-07-25 | 23:12:34
Bloggadress: http://www.hardcoreblondie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback