"Skulle vilja skrika mina tankar högt i en mikrofon på torget"

 
Skulle vilja vara helt ärlig..säga mina tankar och åsikter och ecxakt vad jag känner åt alla! Men vaför gör man inte det då om det är vad man vill? Jo för vem skulle faktist lyssnar lika ärlit och svara. vem skulle ta tills sig vad man faktist sa och se det ur personens perspektiv. Inte så många tror jag. De skulle hitta på sitt eget och tolka det som de vill. Varför vill inte folk höra sanning, vill de att allt ska vara mycket värre..blir livet roligare av påhittad skit? Därför håller illafall jag mig till den person som jag vet 100% tar till sig ärligheten och använder den till mig med..men hur vet man? U feel it! Och då man vet den personen så får man bara vänta på att andra också skulle lära sig att lyssna. Folk kommer anta tills de stått vid samma kant. Nu har iallafall jag fått se den kanten..Så ärligt det är så jävla skönt vid de tillfällen man kan vara helt ärlig utan att dömmas! Så den dagen ja kan ska jag skrika ut det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback